movie scene
Het laatste filmnieuws bekijk je natuurlijk op MovieScene!
- Nieuws » Nieuwsberichten
- 20-08-2010
- Geplaatst door Tom Rosens
C1000 neemt Bioscoopweken over van Albert Heijn
Supermarktketen C1000 organiseert vanaf 30 augustus de Bioscoopweken, de jaarlijkse 2-voor-1-actie die voorheen altijd bij Albert Heijn te vinden was.
Klanten van C1000 krijgen van maandag 30 augustus tot en met 12 september een Bioscoopwekenbon bij iedere 20 euro aan boodschappen. Deze bon is twee entreebewijzen waard voor de prijs van één bij alle bioscopen en filmtheaters. De Bioscoopwekenbonnen zijn geldig van 30 augustus tot en met woensdag 22 september.
Marketing Directeur van C1000 Bas Verheijen: "Wij zijn blij dat we deze actie aan ons hebben kunnen verbinden. We beseffen dat klanten slim met hun geld omgaan. Ze doen niet voor niks hun boodschappen bij ons. Daarom willen we een leuk uitje nog bereikbaarder maken door het tweede kaartje gratis aan te bieden."
De supermarkt geeft extra aandacht aan de Bioscoopweken door een reclamespot met acteur Chris Noth, bekend als Mr. Big in Sex and the City.
De Bioscoopweken, die worden georganiseerd door C1000 en de Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten (NVB) en Filmdistributeurs (NVF), vormen dé gelegenheid om de start van het nieuwe bioscoopseizoen te vieren.
Tags: Albert Heijn, bioscoopweken, C1000
REACTIES
Word lid van MovieScene en blijf altijd op de hoogte van het laatste film nieuws en leuke prijsvragen!
REGISTREREN INLOGGENSHOPTOPPERS
WINNEN
UITGELICHT
BEST GELEZEN
LAATSTE REACTIES
-
ijsmummie
Dat lijkt mij geweldige serie , ik keek ... -
ijsmummie
Wauuuuuw wat veel goeie films zit ertuss... -
ijsmummie
He he eindelijk op bluray , mooi voor mi... -
cobrastyle
😍 -
ijsmummie
Oooo wauw die wil graag zien , ik wist ... -
Puzzcat4life
Omg omg Ik wil zo graag naar Endgame! I... -
cobrastyle
Jaaa tof!
Je bent nog niet ingelogd. Log in of maak een nieuw account om een reactie te plaatsen.